Kwaliteitscriteria All in power (Bijlage B2)

Versie: 20 juli 2020

Inleiding

Wij willen graag dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Daarom werken wij voortdurend aan het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstenverlening. Onderstaande kwaliteitscriteria treden in werking op 20 juli 2020 en beschrijven wat je van ons kunt verwachten als klant met een kleinverbruik aansluiting.

Facturatie

  • Minimaal één keer per jaar ontvang je van ons een jaarafrekening. Op deze nota vindt je een overzicht van de aan jou in rekening gebrachte kosten verrekend met de aan jou in rekening gebrachte voorschotbedragen.
  • Bij beëindiging van je contract krijg je een eindafrekening, binnen 6 weken na afloop van de leveringsperiode. Het saldo wordt binnen dezelfde termijn verrekend.
  • Je ontvangt voorafgaand aan je leveringsperiode informatie over de hoogte van je
  • All in power berekent het voorschotbedrag zo exact mogelijk voor je. Dit doen we met behulp van historische verbruiksgegevens van jouw aansluiting, jouw laatste jaarverbruik, landelijke profielen, berekend tegen de huidige tarieven.
  • We bieden de volgende betaalmethoden:
    • Automatische incasso
    • Zelf overmaken op factuur
  • Bij een verhuizing geldt:
    • Je dient veertien dagen voor de sleuteloverdracht je verhuizing te melden.
    • Je dient binnen vijf dagen na verhuizing de eindmeterstanden door te geven.
    • Je ontvangt vervolgens binnen 6 weken na je verhuisdatum de eindnota.

Gedragscodes

All in power vindt het belangrijk dat we duidelijke afspraken met je maken over zaken als de slimme meter en de manier waarop wij communiceren tijdens de werving, het aangaan, de voortzetting en de beëindiging van leveringsovereenkomsten met klanten daarom hebben wij de onderstaande gedragscodes ondertekend.

  • Gedragscode Leveranciers Slimme Meters 2012 van Energie-Nederland
  • Gedragscode Consument en Energieleverancier 2015 van Energie-Nederland

De gedragscode kan je raadplegen en downloaden op allinpower.nl/voorwaarden.

Voor vragen en klachten

Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent. Als er iets niet in orde is kan je altijd bij ons terecht waarna we samen een oplossing vinden. Vragen en klachten kan je telefonisch, per briefpost of per e-mail voorleggen aan All in power.

Klantenservice

Je kan je vragen en klachten voorleggen aan All in power via:

Briefpost (zorg voor een voldoende gefrankeerde enveloppe):

All in power BV
T.a.v. Klantenservice
Orpheusstraat 8
6846 XC  Arnhem

Telefonische klantenservice:

            Bel de klantenservice op 026 – 2022 136

E-mail:

klantenservice@allinpower.nl

Klachtenprocedure

Vermeld bij je klacht jouw klantnummer en persoonlijke gegevens. Binnen 2 weken ontvang je een antwoord van All in power met hierin een zo goed mogelijke oplossing voor jouw klacht.

Ben je van mening dat All in power jouw klacht niet correct opgelost heeft? Dan kun je de hulp inroepen van de onafhankelijke Geschillencommissie voor Energie als particulier of Geschillencommissie Energie en water als kleinzakelijke klant. All in power is aangesloten bij deze geschillencommissies. Dit is een voorwaarde om jouw klacht in behandeling te nemen. Voor meer informatie hierover zie www.geschillencommissie.nl of bel via 070 310 5310

Download de Kwaliteitscriteria als PDF